sobota, 3 stycznia 2015

Najbardziej oczekiwane premiery filmowe w 2015 roku

Ekipa odpowiedzialna za People's Choice Awards nie próżnuje. W Sylwestra przedstawili nam ranking najbardziej oczekiwanych filmów. Jakie pozycje wybrali. Sprawdźcie poniżej.


Entourage, 5 czerwca



Gwiazdor filmowy Vincent Chase (Adrian Grenier) oraz jego chłopcy — Eric (Kevin Connolly), Turtle (Jerry Ferrara) i Johnny (Kevin Dillon) powracają... i ponownie nawiązują współpracę z szefem wytwórni/superagentem Arim Goldem (Jeremy Piven). Niektóre z celów, do których dążyli, uległy zmianie, jednak istniejąca między nimi więź pozostaje nienaruszona, gdy razem lawirują w kapryśnym, a często także okrutnym świecie Hollywood.
Jest to kinowa wersja serialu Ekipa, który był nadawany w latach 2004-2011.


Jurrasic World, 12 czerwca



Akcja filmu toczy się 22 lata po wydarzeniach przedstawionym w Paku Jurajskim. Przedstawia on nam nowy gatunek dinozaura, który jak to zwykle bywa wymyka się z pod kontroli. W jeden z głównych ról zobaczmy Chrisa Pratta znanego m. in. z The Lego Movie czy Strażników Galaktyki.


Pan, 17 czerwca


Warner Bros przedstawia nam historię Piotrusia Pana wzbogacając ją o element jego historii opowiadający o narodzinach i o tym, co działo się zanim trafił do Nibylandii. Wśród obsady znajdują się 
Hugh Jackman, Rooney Mara i Garrett Hedlund

Igrzyska  Śmierci: Kosogłos cz. II, 20 listopada

Myślę, że tego filmu raczej nikomu nie trzeba przedstawiać. Ani tym bardziej oscarowej aktorki Jennifer Lawrence. Jeżeli ktoś, czytał książki, to już wie, jaki los czeka Katniss. A tym którzy wolą wpatrywać się w szklany ekran, polecam wybrać się do kina


Gwiezdne wojny VII: Przebudzenie mocy, 18 grudnia



Wspomniałam wcześniej, że nie muszę przedstawiać Igrzysk Śmierci? Istnieje coś jeszcze bardziej znanego co towarzyszy nam od 1977 roku, chociaż w 2005 fani Gwiezdnych Wojen smętnie zwiesili głowy, gdy światło dzienne ujrzała ostatnia część serii. Cóż, przynajmniej tak nam się wydawało. Star Wars powraca w nowej odsłonie dając mi tym samym radość z powrotu dziecięcych marzeń, kiedy chciałam być jak królowa Amidala. Kto wie, może znajdzie się dla mnie rola złego Imperatora?


Szybcy i wściekli 7,  3 kwietnia



Ostatni film z tej serii w którym wziął udział Paul Walker. Nie dodam nic więcej, gdyż nie znam tych filmów zbyt dobrze.


Age of Adeline, 24 kwietnia 



Blake Lively jako Adeline Bowman - kobieta, która doświadczyła cudu i przestała się starzeć. Osobiście, jestem ciekawa tego filmu, gdyż jest to zdecydowanie mój klimat.


Avengers: Czas Ultrona, 1 maja




Marvel przedstawia nam drugą część historii o superbohaterach. Halk, Hawkeye, Czarna Wdowa, Kapitan Ameryka, Thor i Iron Man powracają by znów rozprawić się ze złem. Oby był Loki, bo pałam do niego platonicznymi uczuciami.


Pitch Perfect, 15 maja


Sequel filmu o tym samym tytule, gdzie głównym askeptem jest śpiewanie. Wśród obsady Anna Kendrick, Rebel Wilson i Anna Camp znana z serialu Czyta Krew.


Tommorowland, 22 maja



Nastolatka dzięki magicznej monecie wyrusza do miejsca, w którym wszystko jest możliwe. Brittany Robertson by zmienić świat łączy siły z Georgem Clooneyem.


Selma, 9 stycznia


Historia Martina Lutera Kinga. Zapewne będzie to jedna z najbardziej poruszających premier tego roku. Jestem ciekawa jaką rolę dostała Oprah Winfrey. Film dostał 4 nominacje do Złotych Globów.


Jupiter Ascenndig, 6 lutego



Mila Kunis i Channing Tatuum wyruszają na bitwę w przestrzeni kosmicznej. To coś w stylu super nowoczesnych Gwiezdnych Wojen. Oczywiście miłość odegra tu pewnie ważną rolę, bo co to za wszechświat bez odrobiny uczuć.


50 Twarzy Greya, 13 lutego



Kobiety na całym świecie skreślają dni do premiery. A raczej większość z nich, bo ja niestety mnie aż tak bardzo książka nie zachwyciła, może jestem za młoda na to. Ale przyznam, że Jamie Dornan może okazać się całkiem dobry w roli Christiana, więc zapewnie wybiorę się, aby go zobaczyć.


Ostatnich pięć lat, 13 lutego



Anna Kendrick po raz kolejny dale nam popis swoich możliwości wokalnych, tym razem w romantyczej opowieści o dwojgu ludzi, którzy się rozeszli. (A może zeszli, któż to wie?) Wyśpiewana miłość - coś cudownego.


Diavergent series: Insurgent, 20 marca



Nie czytałam ani książek ani nie widziałam Niezgodnej. Ale wydaje mi się, że Shailene Woodley jest dość dobrą aktorką i dobrze się sprawdza w tego typu filmach. Film trochę przypomina mi połączenie Igrzysk Śmierci z Intruzem, ale najpierw obejrzę, a później wydam werdykt.


żródło:
[1] blog people choice
[2] filmweb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz