niedziela, 23 listopada 2014

Jak skutecznie przetrwać + American Music Awards


Patrzenie na niezliczone strony notatek z psychologii rozwojowej sprawia, że zadaję sobie pytanie, czy na pewno dorosłam do studiowania. Chociaż odpowiedź wydaje się oczywista, to wolę ją przemilczeć. Zamiast skupić się na konkretnej rzeczy, wybiegam myślami do kolorowej krainy (czy aby na pewno?) zwanej Stanami Zjednoczonymi by już o północy śledzić rozdanie nagród American Musić Awars. Anyway, to niby rozdanie dla amerykańskich wykonawców (tak twierdzi niezawodna wikipedia), więc co do diaska robią tam kolesie z One Direction?! (odciągają mnie od nauki, ot co) I czemu w takim razie mnie tam nie ma?! Na pewno bym coś wygrała. Ok, to był suchar, zupełnie nie śmieszny. Ale szczerze, nie mam pojęcia jakimi prawami rządzą się te wszystkie gale.
W tytle mamy napisane: jak skutecznie przetrwać.... Wydaje mi się, że na to recepty nie ma, po prostu trzeba wziąć wszystko na klatę, spróbować ogarnąć pierdylion informacji i czekać. Przecież studia to tylko jeszcze ponad 3 lata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz